קייטרינג לאירועים במודיעין

מחפשים קייטרינג טוב לאירוע שלכם? מרימים אירוע באיזור מודיעין? רוצים שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האוכל באירוע שלכם? אוכל הוא המפתח לאושר בחיים. האוכל משמח ומרגיע. על אחת כמה וכמה, הבשר. בשר איכותי וטוב, שנצלה ונעשה בקפדנות ומקצועיות, הוא אושר אמיתי. כבר שנים שאנחנו עושים קייטרינג לאירועים בכל הארץ ומאכילים אלפי לקוחות מרוצים. תנו לנו להשאיר חותם באירוע שלכם ולהפוך אותו לחוויה חלומית.

קייטרינג לאירועים במודיעין עם בשר

צ'ורסקו הוא קייטרינג אסאדו ארגנטינאי מהטובים ביותר שיש היום בארץ. אנחנו לא עושים "על האש" באירוע שלכם. אנחנו מביאים את כל הידע שלנו אל תוך העשייה ומוציאים את המיטב מכל נתח שמונח על הגריל.

המנגליסטים  שלנו יודעים את העבודה. הם יודעים לתזמן במדויק את הכנת הבשר כך שלא ישאר רגע באירוע בו לאורחים אין מה לאכול. מהרגע שהאורחים שלכם ינחתו באירוע, הריח של הבשר יגרה אותם וירטיט להם את מיצי הקיבה, עד שיתחילו לאכול בהנאה מכל סוגי הבשר המגוונים שלנו.

צריך לדעת להכין בשר. אין אפשרות להניח סטייק על המנגל ולקוות לטוב. כשמכינים אוכל לכמות גדולה של אורחים, חייבים לדעת לעמוד בקצב ההכנה המתאים, לדאוג שכל נתח יונח בזמן ויגיע בזמן לדוכן, להיות מסונכרנים בכל העת בין עמדת הגריל ועמדות החלוקה. לאיכות הבשר יש משקל רב. בחירת נתחים איכותיים וטובים הם ההבדל בין נגיסה טעימה לחוויה לא נעימה. אנו יודעים לבחור בשר ללא רבב. כל אחד מהאורחים שלכם יהיה בטוח שאת הנתח הזה הכנו במיוחד עבורו.

קייטרינג לאירועים במודיעין – המרכיב החשוב ביותר

כמו שאתם בטח יודעים, האוכל מהווה מרכיב משמעותי באירוע. עם כל הכבוד לשאר המרכיבים, האוכל משאיר אצל האורחים חותם רגשי. אם האוכל טוב, הכל טוב. אם האוכל טעים האורחים שמחים. אתם רוצים שהאורחים שלכם יהיו שמחים וישמחו איתכם. יתרה מזאת, אתם רוצים להיות בראש שקט לאורך כל האירוע. אין לכם שום סיבה לדאוג אם יש אוכל בדוכן או לא. אתם לא צריכים להיות מוטרדים במחשבה אם כולם מרוצים מהאוכל או כל נושא אחר שעולה בדעתכם. אתם יכולים להתרכז אך ורק בדבר אחד – בעצמכם. ובאורחים אם בא לכם. אבל בכל הקשור להתנהלות של הקייטרינג, אתם יכולים להיות רגועים. אנחנו שם.

לפרטים על שף על האש לחצו כאן!

הצוות שלנו נוכח בכל מקום ועושה כל מה שצריך כדי שהכל יתפקד בצורה מושלמת, כמו מכונה משומנת (משומן כבש). החבר'ה יעשו לכם שמח, יגרמו לאורחים שלכם ליהנות מהאירוח ומהחוויה, יצחיקו את האורחים ויצחקו איתם, והכי חשוב – יאכילו אותם בכל טוב.

אם אתם רוצים להנות מהאירוע שלכם עד הסוף, אל תשכחו לקחת רגע הפסקה בין אורח לאורח, בין נשיקה לחיבוק, בין ריקוד למשקה, ולטעום משהו מהבשרים המעולים שבחרתם שיהיו באירוע שלכם. זו תהיה חוויה חד פעמית. מכאן והלאה נשאר לנו לאחל לכם הנאה רבה וטעימה.

רוצה לדבר עם השף ולהתחיל לתכנן את האירוע?

Related Posts
נגישות