שום דבר שדומה למנגל בבית

בואו לא ננסה להסתיר את זה… כולנו רוצים להרשים את האורחים באירוע שלנו, ולכולנו חשוב שלא רק הכל יהיה טוב, אלא שהכל גם ייראה טוב ויעשה רושם טוב. חלקנו ניזהר שלא לעבור את הקו שבין איכות וטיב ובין "פלצנות", אבל בסך הכל, כולנו רוצים לייצר אירוע מרשים שהאורחים יאהבו. אחרי שאמרנו את זה, נשאלת השאלה איך הגיע הנושא של קייטרינג בשרים על האש אל עולם האירועים, שכן מדובר בסוג קייטרינג שמעלה קונוטציה של מנגל על האש ביום העצמאות, ביום חג על המרפסת או סתם בהכנת ארוחת ערב משפחתית מהירה על הגריל של המרפסת. לכאורה, שום דבר שמזכיר יוקרה, סטייל או איכות. האמת כמובן, רחוקה מכך כמרחק מזרח ממערב, ועל כך נעמוד בשורות הבאות.

קייטרינג בשרים על האש – חוויית בשר חד פעמית

בהנחה שאתם בוחרים חברת קייטרינג הנכונה, ובהנחה שאתם מעמידים את התקציב הנדרש כדי לייצר חבילה קולינרית יוצאת דופן, ולא מדובר בתקציב גבוה מעבר לרגיל, חוויית הבשר שתוכלו ליצור עבור האורחים שלכם במסגרת קייטרינג על האש, אינה דומה בדבר לחווית המנגל הביתית והשגרתית בה אתם צריכים לתמרן בין הנפנוף על המנגל, לבין טיפול בילדים ולבין האכלת הכלבים שלכם במזון לכלבים ותוך כדי כל זה להיות גם מארחים מנומסים. אפילו הריח של צליית הבשר יהיה טוב יותר ומגוון יותר, שלא לדבר על הטעמים שיכו את החך של אורחי האירוע כבר החל מהביס הראשון. יש שיתארו לעצמם את החוויה למסעדת בשרים בסגנון מסעדת פועלים ויש שייקחו את זה לכיוון של מסעדת יוקרה המתמחה בעולם הבשר – האמת היא שקייטרינג בשרים על האש היא חוויה גדולה וגבוהה הרבה יותר משני אלה גם יחד, וזאת כמובן בתנאי שבחרתם את חברת הקייטרינג הנכונה.

מגוון רחב של אפשרויות בהתמחות גבוהה

תחת המונח הרחב של קייטרינג על האש, קיים מגוון רחב של סגנונות קולינריים שאותם תוכלו לבחור לאירוע שלכם, החל מחוויית בשר ים תיכונית טיפוסית, דרך ברביקיו אמריקאי וכלה בקייטרינג אסאדו דרום אמריקאי. כל אחת מהחוויות האלה נבדלות זו מזו, לא רק בהגדרת המטבח ממנו הן מגיעות, אלא בחבילה כולה, לרבות סוג הבשר וטיבו, שיטת הצלייה, ציוד הצלייה, תיבול, מטבלים, רטבים ואפילו חבילת התוספות, הסלטים ואפילו המשקאות המתאימים. בהזמנת שירות קייטרינג על האש, יש לכם יכולת לבחור את הסגנון הקולינרי המועדף עליכם, ושוב… אם בחרתם בחברת הקייטרינג הנכונה, תוכלו להבחין בכך שכל אחד מהסגנונות מביא איתו עולם שלם ושונה של קולינריה בשרית, כולם איכותיים, כולם טעימים, אבל כל אחד עם הדגשים שלו, עם הניואנסים שלו ועם הטעמים הייחודיים שלו.

זה באמת מקצועי יותר ממסעדה?

לא ברור מדוע אנשים רבים מתקשים להאמין שחבילת קייטרינג בשרים על האש לאירועים, יכולה להיות איכותית ומקצועית יותר מאשר במסעדת יוקרה, בעיקר לאור רמת המחירים הנגבים בעולם האירועים, וכפי שידוע לכולם לא מדובר ברמת מחירים נמוכה או אפילו סבירה. בכל מקרה, הרמה המקצועית ורמת החוויה שתוכלו להעניק לאורחים שלכם, תלויות מאוד בחברת הקייטרינג שאותה תבחרו וביכולת והידע שלה לייצר את החוויה הזאת מא' ועד ת' בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אם בחרתם נכון, תוכלו לצפות לצוות מקצועי מהשורה הראשונה, שפים בעלי התמחות מקצועית של שנים ארוכות בתחום על האש, מומחי קולינריה המתמחים בסגנונות והמטבחים השונים, וצוות שלם שעובד על פי מתודולוגיות מסודרות בכדי לבנות עבורכם את חוויית העל האש האולטימטיבית, החל מרכש הבשר הטרי ועד סוג הסכו"ם שאיתו יחתכו האורחים את הסטייקים העבים והעסיסיים שיוגשו להם. אתם רק צריכים לבחור נכון – החוויה שתמתין לכם היא לא פחות ממושלמת.

 

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות