איך הפך קייטרינג אסאדו לאהבת הקהל?

אם עוד לא נתקלתם בעולם האסאדו באירועים, יש לכך רק הסבר אחד: לא הייתם במספיק אירועים לאחרונה, או שלא התעניינתם במיוחד בפרטים הטכניים של האוכל שהוגש לכם. לו היינו צריכים לבחור טרנד חם אחד מתוך שלל הטרנדים העוטפים את עולם האירועים, הרי שהיה זה טרנד האסאדו, שהופך להיות הבחירה הראשונה של רבים ממפיקי האירועים המקצועיים ושל רבים מהחתנים והכלות בעלי האירוע. השאלה היא, כיצד הפך קייטרינג אסאדו לכל כך מבוקש, ומה הוביל להתפרצות שלו כך פתאום אל השוק.

מה כל כך מיוחד בקייטרינג אסאדו?

אסאדו היא תרבות בשר דרום אמריקאית, המבוססת בעיקרה על בשר בקר. תרבות זו אינה מסתכמת אך ורק בחלקי הבקר שעושים בהם שימוש, אלא בכל האלמנטים המרכיבים את המנה, ובכלל זה: סוג הבשר, מידת טריות, סוג וצורת צלייה, תיבול, רטבים, מטבלים ואפילו סלטים, תוספות ומשקאות משלימים. את כל אלה מקבלים האורחים שלכם בביס מענג אחד, מבלי שהם יודעים להסביר מה בדיוק מענג בו, למעט דבר אחד בולט לעין: מדובר בחתיכת בשר עבה במיוחד ועסיסית במיוחד. מידת העובי ומידת העסיסיות, הם שני האלמנטים שבגינם בוחרים רבים באפשרות קייטרינג בשרי לפי תרבות האסאדו לאירוע שלהם, גם אם אינם יודעים להגדיר אותם בצורה כזו.

 

האם זה שווה את הכסף?

תחילה, כדאי להסביר שהזמנת קייטרינג אסאדו לא אמורה להיות יקרה יותר באופן משמעותי מכל קייטרינג בשרי אחר, שמבוסס על צליית בשר. יחד עם זאת, אם תקפידו לבחור חברת קייטרינג מקצועית שתעניק לאירוע שלכם את חוויית האסאדו האולטימטיבית, היא אכן עשויה לעלות מעט יקר יותר מקייטרינג בשרי סטנדרטי. האם זה שווה את הכסף? ובכן, אם המטרה שלכם להפיק אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח, אירוע שהאורחים ידברו עליו ויפרגנו לכם עליו במשך שנים רבות אחרי שהוא יסתיים, ביס אחד מסטייק אסאדו יכול לעשות עבורכם את העבודה לבדו. כמעט כל אחד זוכר את הרגע בו אכל את הסטייק הטוב ביותר בחייו, ולא משנה מה אכלו האורחים שלכם עד כה, את הביס שהם ייקחו מסטייק אסאדו באירוע שלכם, הם יזכרו עד יומם האחרון.

 

חברת קייטרינג מקצועי בלבד

אחרי שאמרנו את זה, לא כל חברה שמציעה שירות קייטרינג אסאדו, אכן ראויה לספק לכם את השירות או יכולה לספק לכם את החוויה. חשוב מאוד לערוך השוואה רצינית בין מספר חברות, להתייעץ עם בעלי מקצוע, לערוך טעימות יסודיות של כל המנות וכמובן לבחון את כלל הפעילות של חברת הקייטרינג כדי לוודא שמדובר בחברה רצינית, מקצועית עם כל הצוות המקצועי ועם הסטנדרטים שלהם אתם מצפים באירוע שלכם. המלצות וחוות דעת מקצועיות יכולות בהחלט לסייע, ואף חשוב שיהיו כאלה, אך בסוף יהיה עליכם לעבור את כל תהליך הבחירה בצורה מלאה ויסודית.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות